بخرید و 270 تومان تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

مژه ریسه ای (ریلی) مو طبیعی 8mm

- بسیار سبک و نرم

-  کارایی بسیار آسان بدون جدا شدن و پرپر شدن هنگام جدا کردن

- جهت کاشت موقت مژه

- دارای 66 مژه داخل هر ریل

- هر مژه شامل 10 تار مژه 

- به آسانی از داخل ریل خود خارج شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

- قابل ارائه در سایزهای: 8-10-12-14-16 میل

- همراه با  گره انتهایی مژه ظریف

Give a Name

30,000 تومان

افزودن به لیست دلخواه

9 قلم

مژه ریسه ای (ریلی) مو طبیعی 8mm

 

 

مژه‌های ریلی با کاربرد آسان لابلای مژه‌های طبیعی خودتان قرار گرفته میشود  و این موضوع باعث شده که مژه ها طبیعی‌تر جلوه کند . هنگام اعمال چسب روی مژه دقت لازم را داشته باشید . این نوع مژه برای افرادی که قسمتی از مژه‌هایشان به دلایل مختلف کم‌پشت شده و یا تارهای مژه‌هایشان نازک شده استو یا جلوه ی بیشتری برای مژه های خود میخواهند مناسب است . مژه مصنوعی ریلی در  سایز8-10-12-14-16 میل است که دارای 66 مژه در یک نوار می باشد و مناسب استفاده برای مصارف شخصی و سالن های زیبایی و آرایشی میباشد.

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی ریسه ای:

 

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی ریسه ای:

همان طور که می دانید مژه ها در سه سایز اصلیه سایز بزرگ و متوسط و کوچک هستند. شما باید از مژه های کوچک برای داخل چشم ، مژه های متوسط را در وسط و مژه های بلند تر را در گوشه خارجی چشم قرار دهید.

 برای انجام این کار باید دست ها شسته و آرایش چشم‌ها به طور کامل پاک شوند. هیچگونه چربی روی مژه ها یا در اطراف پلک نباید وجود داشته باشد.

سپس مقداری از چسب مژه را در یک تشتک کوچک ریخته و از مژه های سایز بلند شروع به چسباندن نمائید.

به این ترتیب که یک مژه مصنوعی سایز بلند را برداشته و از نوک انتهای آن یعنی قسمت ریشه یا گره دار داخل چسب فرو برده و بین دو تار مژه طبیعی قرار داده و بچسبانید.

به همین ترتیب متناسب با فرم و به اندازه درشتی چشم‌ها از چندین مژه مصنوعی تکی با سایز بلند در گوشه خارجی چشم‌ها استفاده نموده تا به میانه چشم برسید.

سپس از مژه مصنوعی سایز متوسط استفاده کرده و تا قبل از رسیدن به گوشه داخلی چشم از این سایز مژه(سایز متوسط) برای چسباندن در لا به لای مژه ها استفاده نمائید و در ناحیه گوشه داخلی چشم‌ها از کوتاه ترین سایز مژه استفاده کنید.

 

فروشگاه مجازی رخ پرداز افتخار میزبانی شما را دارد.

 

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: