هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

بادی میست ویکتوریا سکرت مدل TEMPTATION حجم 250 میل

Victoria's Secret TEMPTATION LACE  Body Mist

  • آبرسان و نرم کننده پوست
  • عدم ایجاد لکه و رنگ بر روی لباس 
  • خوشبو کننده بدن در طول روز
  • جایگزین و یا مکمل بسیار مناسب عطر
  • ایجاد حس طراوت و شادابی
  • رایحه تازه و خنک سیب تازه و گل کاکتوس

Give a Name

0 تومان

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

بادی میست ویکتوریا سکرت مدل  TEMPTATION حجم 250 میل

بادی اسپلش ها و بادی میست ها بهترین انتخاب برای هوای گرم هستند زیرا علاوه بر خوشبو کردن بدن موجب شادابی و طراوت پوست می شوند و به دلیل اینکه مستقیما بر روی پوست اسپری می شوند از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. استفاده از بادی میست ویکتوریا سکرت مدل TEMPTATION از ایجاد لک بر روی لباس جلوگیری می کند و با رایحه آرامش بخش خود موجب ایجاد حس شادابی در شما می شود. این بادی اسپلش دارای رایحه ای شیرین و ملایم و گلی است که برای هر خانمی با هرسلیقه ای دلنشین و خواستنی است. این اسپری بدن شما را مرطوب و شاداب نگه می دارد.

رایحه‌های این بادی میست معطر در نت‌های آغازی با بوی سیب شیرین شروع شده و سپس با نت‌های پایه که از گل کاکتوس ساگوارو (saguaro) گرفته شده‌اند، ادامه می‌یابد. رایحه‌های خنک و ملایم سیب تازه گاهی شیرین و گاهی ترش احساس می‌شوند، اما تعادلی فوق‌العاده را در خود حفظ می‌کنند. بوی بادی اسپلش مدل تمپتیشن Temptation ویکتوریا سکرت تا ساعت‌ها روی پوست باقی می‌ماند. همچنین شما فقط به یک الی دو اسپری در قسمت‌های مورد نظر بدن خود نیاز دارید تا از رایحه‌ی خوب آن بهره‌مند شوید.
ویکتوریا سکرت در بادی اسپلش خود از عصاره بابونه و آلوئه‌ورا استفاده کرده است. بنابراین علاوه‌بر یک محصول خوشبو کننده، به آرامش داشتن، افزایش طراوت نرم شدن پوست نیز کمک می‌کند. آلوئه‌ورا پوست را مرطوب و لطیف می‌کند و بابونه، آن را از خواص تسکین‌دهنده خود بهره‌مند می‌سازد. این محصول هیچ گونه حساسیت و تحریک پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد.